Sv: Noen spørsmål rundt diagnosen ME
Hei,
Her kan du lese mer om Tonsåsen
Her kan du lese mer om CatoSenteret
Her er litt informasjon om Psykomotorisk Fysioterapi
Jeg har gått til psykomotorisk fysioterapi i snart to år, merker ikke noe bedring, men det holder ting i sjakk. Her jeg bor var det 9 måneders ventetid, de 3 andre jeg stod på liste hos har aldri ringt tilbake.
Ikke lett å komme til på rehabiliterings senterne heller, så sjekk også andre tilsvarende sentre i tilfelle du ikke får tilbud om førstevalget. Jeg har fått beskjed om at jeg har rett til et helsetilbud men førstevalget har lang ventetid og fikk beskjed om to andre sentre jeg ikke hadde hørt om tidligere, enda jeg hadde googla. Undersøkte de to andre alternativene men ba om førstevalget og da ble henvisningen sendt videre ditt men med beskjed om at det ikke var sikkert at jeg fikk plass der. Fikk beskjed om at man ikke kunne stå over et halvt år på venteliste. …så nå venter jeg i åndeløs spenning på om jeg får komme dit legene mine mener jeg burde dra til. Husk at ting tar tid, fastlegen min sendte henvisning i midten av februar og jeg har ennå ikke fått beskjed om jeg kommer inn og eventuelt når.
|