Jeg er så lei av negative kommentarer rundt matbordet! Jeg har slanket meg snart i to år, og har gått ned over 20 kilo. Jeg startet på Grete Roede, men begynte på lavkarbo i september i fjor. Kroppen trives med det, så det har jeg tenkt til å fortsette med - uansett hva folk måtte mene om ditten og datten.. Men jeg er så lei av alle kommentarer. Det trenger ikke nødvendigvis være om lavkarbo kosthold, men om slanking generelt. Senest her om dagen da det var kakedag på jobben (ja, det er kakedag HVER fredag...) så fikk jeg en kommentar fra en kollega. "Fy faaaaader så kjedelig liv du må ha, som ikke kan kose deg med NOE godt!" Dette var fordi jeg heller tok meg en kopp te i stedet for sjokoladekaka. Alle synes jeg har blitt sååå flott og fin, men akkurat rundt matbordet klarer de f*** meg ikke la være å kommentere hva jeg spiser Jeg har mange, mange ganger diskutert diverse kosthold, og dette er ett "hett" tema... Skjønner ikke hvorfor de bare kan holde kjeft og tenke på sin egen kropp og kosthold ....Takk for oppmerksomheten - måtte bare få ut litt frustrasjon