Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-10, 13:06   #801
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Skulle ønske jeg nærmet meg halveis =( Heldige er dere..
Jeg har endelig klart å ta av meg de 3 kiloene jeg gikk opp av å gå på den turen min 3KILO what the f***! Jeg har jo spist riktig og drukket MASSE.
Kjempe kjipt...

Men nå er ihvertfall de av, vet jo at det garantert var vann, men utrolig demotiverende ikke bare for spisingen men for å gidde å gå tur. BLÆRH
Når jeg nå reiste til solstrand så kjøpte jeg meg sånn ferdig revet salat pose med ruccola blanding og ferdig grillet kylling. Så kunne jeg spise litt andre tider og være litt "fri" vis jeg fikk noe jeg ike likte eller kunne ha. likte ikke å ikke ha fulle kontrolen på maten men det gikk greit. Satt å hylgrein på lørdag når de andr fikk DEN fest maten mens jeg fikk et par stk intrefile og en eggekopp med seterøme jeg kunne dippe kjøttet i ... Og ike mist sjokolade dessert.. Da ble det for mye for meg, så måtte ringe gubben å gråte da ja... Stakkars alle jeg var med, de prøvde jo sitt beste for å trøste meg (selv om de ikke vsite at jeg hadde gråt) men er vist ikke verdens beste skuespiller. Jaja..

Beklager måtte bare få det ut!

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat