Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...
Opprinnelig lagt inn av herregud, her.
Jeg er ingen ekspert, men forhørte meg litt før jeg gjorde det selv. Spurte bl.a tannlegen min. Det var mange ulike svar å få, men jeg fikk inntrykket av at et glass cola skader mer.. og at stoffene tannlegene bruker er mye sterkere. At de bl.a er blitt forbudt i enkelte land.. (bl.a England)
Men uansett så er det jo bare snakk om et par minutter noen få dager som skal til, og man pusser tennene med vanlig tannkrem rett etter. Jeg har liten tro på at vanlig bakepulver skal klare å ødelegge emaljen etter noen få minutters berøring av tennene.
Men det hadde vært fint om noen her inne hadde noe kunnskap om akkurat dette..?
Resultatet mitt ble ihvertfall Skinnende hvite, rene og glatte tenner. og tannkjøttet ser mye friskere ut 
Skulle gitt mye for hvitere tenner selv, og merker at jeg har lyst til å gi tvilen en sjans . Det er i hvert fall veldig effektivt å rengjøre kaffekanner med bakepulver, ikke mange sekundene som skal til før alt løsner. Så dette med tid er kanskje ikke det "tryggeste" argumentet.
Henger meg på at noen som har greie på dette gjerne må kommentere dette. Billig bleking i alle fall.

Blitt ketolikk
|