Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.
Skulle ønske jeg nærmet meg halveis =( Heldige er dere..
Jeg har endelig klart å ta av meg de 3 kiloene jeg gikk opp av å gå på den turen min 3KILO what the f***! Jeg har jo spist riktig og drukket MASSE.
Kjempe kjipt...
Men nå er ihvertfall de av, vet jo at det garantert var vann, men utrolig demotiverende ikke bare for spisingen men for å gidde å gå tur. BLÆRH
Når jeg nå reiste til solstrand så kjøpte jeg meg sånn ferdig revet salat pose med ruccola blanding og ferdig grillet kylling. Så kunne jeg spise litt andre tider og være litt "fri" vis jeg fikk noe jeg ike likte eller kunne ha. likte ikke å ikke ha fulle kontrolen på maten men det gikk greit. Satt å hylgrein på lørdag når de andr fikk DEN fest maten mens jeg fikk et par stk intrefile og en eggekopp med seterøme jeg kunne dippe kjøttet i ... Og ike mist sjokolade dessert.. Da ble det for mye for meg, så måtte ringe gubben å gråte da ja... Stakkars alle jeg var med, de prøvde jo sitt beste for å trøste meg (selv om de ikke vsite at jeg hadde gråt) men er vist ikke verdens beste skuespiller. Jaja..
Beklager måtte bare få det ut!
Såg ikke denne før nå jeg .. Huff, det er kjipt altså.. Men du var kjempe flink da som stod i mot =)
Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.
Jeg tror ikke at jeg er gravid Tok test for tre dager siden, og den var negativ. Dritt. I går ble jeg matfogiftet i tillegg, så nå er jeg skikkelig deprimert. Vekta går opp og ned, jeg har kastet opp alle innvollene mine og mensen kommer ikke, men er mest sannsynlig ikke gravid.
Jaja, jeg må slutte å alltid være så negativ, men håper i hvert fall at det ikek er en grunn til at vekta er sånn. At den bare stopper litt, for har ingen anelse hva jeg kan endre på, for alt har jo funka bra før.
Jeg forlater dere aldri, damer, skal plage dere selv når jeg blir gravid og har alle sutre og kjefte hormonene mine. Da kan det blir hetede diskusjoner her 
Det er nok normalt at vi stopper litt opp nå, men det er så sinnsykt kjipt!! Vil jo allerhelst gå ned, men tror de siste kg er ganske vanskelig å bli kvitt!
Så jæ*** typisk å bli matforgiftet da! Huff, det skal søren meg ikke være lett! GOOOOOOD bedring
Kan hende det var for tidlig å teste da Håper det skjer snart
Bra du ikke forlater oss 

|