Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?
Opprinnelig lagt inn av kalla82, her.
Jeg har veiedag tirsdag, siden jeg begynte på en tirsdag. Vekta viste -2,3 kg i dag. Så jeg er fornøyd med det.
Noen som vet hva som er vanlig gå ned på 2 uka? Er det første uka man går mest ned?
Jeg måler også midje, armer og lår hver uke også. Det er jo der man ser det, motiverende se at det også går nedover:-) Andre som gjør det?
Det kommer an på så mye, tror jeg. Startvekten din, ikke minst. De som har høy BMI går som regel ned mer enn de med lav. Videre så er det slik at man mister mye vann i begynnelsen, fordi karbohydratlageret tømmes, og da slipper kroppen vann i fb med det. Så da spørs det hvor mye vann du har I følge boka tar det en stund før fettforbrenningen blir optimal. Har lest endel her på forumet, og ser at det varierer veldig hvor mye folk går ned, og på hvilket tidspunkt i dietten. Det finnes ikke noen fasit, med andre ord
Jeg synes det er så vanskelig å måle, får forskjellig resultat hver gang, husker ikke nøyaktig hvor jeg målte sist, osv.... Men har nå prøvd innimellom. Kjenner etter på klær jeg bruker med jevne mellomrom,da. Magen synes jeg faktisk har blitt større, men det kan komme av at jeg spiser så mye mer mat enn på ED, slik at magesekken er full til enhver tid Har gått ned i kilo iallefall!

|