Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-10, 20:46   #10
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål rundt diagnosen ME

Da er jeg heldig, arnakristin, skal til psykomotorisk fysioteapeut allerede på fredag! Legen hadde ringt henne og spurt om det var mulig å få meg inn litt fort og da hun fikk en avbestilling ringte hun og tilbød meg timen Hun virket som en meget positiv og hyggelig dame, blir spennende!

Ang rehabsenter, jeg har ikke nok kjennskap til å ha noe førstevalg, men har hørt bra ting om Tonsåsen. Akkurat det med rehabsenter haster ikke, får se hva som skjer med den biten etterhvert

Føler mye er gjort, Minnie1, om jeg får puslet sammen kroppen til litt mer ork, mye av greia er vel å lære seg å være litt i forkant av "sykdommen". Jeg, som sikkert mange andre, trår til for fullt når jeg har litt energi - og går på en tilsvarende smell gang på gang. Hadde man bare lært å gjøre noe med den biten føler jeg at jeg allerede er et stykke på vei

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat