Opprinnelig lagt inn av sunroad, her. Nå er jeg godt i gang med spis deg slank igjen, men jeg går ikke ned på dette kosholdet gikk ned 3,5 kg de første ti dagene (som da er kun vann)og der står jeg på stedet hvil,(hadde en liten sprekk i påsken)men har fulgt alt til punkt og prikke etter det så jeg har bestemt meg for å spise maten jeg har igjen ,ca 10 dager og så går jeg over på Fedon Lindberg mat, var det jeg gikk på før og hadde det kjempe fint. På Spis deg slank kostholdet har jeg alt for mange cravings..... Litt rart for jeg trodde det ville være motsatt, men i følge Foseid så vil man bruke flere mndr på å bli kvitt suget.....ja jeg har i allefall ingen planer om å vente så lenge på dette kosholdet. Men når det er sagt det eneste jeg vil fortsette med er brødet det er fantastisk godt og inneholder bare to karber pr skive.
Opprinnelig lagt inn av sunroad, her.
Nå er jeg godt i gang med spis deg slank igjen, men jeg går ikke ned på dette kosholdet gikk ned 3,5 kg de første ti dagene (som da er kun vann)og der står jeg på stedet hvil,(hadde en liten sprekk i påsken)men har fulgt alt til punkt og prikke etter det så jeg har bestemt meg for å spise maten jeg har igjen ,ca 10 dager og så går jeg over på Fedon Lindberg mat, var det jeg gikk på før og hadde det kjempe fint. På Spis deg slank kostholdet har jeg alt for mange cravings..... Litt rart for jeg trodde det ville være motsatt, men i følge Foseid så vil man bruke flere mndr på å bli kvitt suget.....ja jeg har i allefall ingen planer om å vente så lenge på dette kosholdet. Men når det er sagt det eneste jeg vil fortsette med er brødet det er fantastisk godt og inneholder bare to karber pr skive.
Det sies at man kan staa stille i vekt i 3 uker... Saa ha taalmodighet. Staar stille selv, saa jeg vet hvordan det er.. Men vi klarer dette