Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-10, 10:58   #32
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Armene får gjennomgå litt ja Jo tyngre "vekter" du bruker, jo bedre.

30 days shred er 3-2-1 trening. Først er det en liten oppvarming også starter det med 3 minutter med styrketrening. Her kombineres store og små muskelgrupper, sånn at det blir mest mulig effektivt. så er det 2 minutter med kardio og runden avsluttes med 1 minutt med coretrening. Så starter det på nytt med 3 min styrke, 2 min kardio, 1 min mage, 3 min styrke, 2 min kardio, 1 min mage også avsluttes det med en liten stretching.

Grunnen til at det er så effektivt er at forbrenningen og heartraten er på topp hele tiden. Under både styrke, kardio og magetreninga. Det går i ett og det er ingen pauser underveis.

Dessuten er Jillian veldig flink til å motivere underveis (selvom man blir litt lei av å høre det samme 10 dager på rad)

Jeg måtte uheldigvis gi meg etter 10 dager, fordi at jeg fikk beinhinnbetennelse. Det ligger latent hos meg, så var ikke noe jeg bare fikk sånn liksom.... Men anbefaler å bruke gode sko både av denne grunnen og fordi at man får stabilisert foten bedre og derfor utført øvelsene mer effektivt enn hvis man er barbeint.

Etter fullført 1. nivå så hadde jeg mistet:
overarm: 1 cm
Bryst: 3 cm
midje: 2.5 cm
hofte: 3 cm
rumpe: 3 cm
lår: 1.5 cm

Anbefaler det virkelig altså!