Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-10, 11:37   #13
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Å spise masse karbohydrater er ikke lurt om du skal ned i vekt. Minst mulig utenom fra det du får fra grønnsaker. Helst bare fra grønnsaker. Hun sier det for å hjelpe deg til å forstå at stivelse er et hinder om du skal ned så mye så fort. Det ser ut som du satser på å gå ned ved å ha lavt kaloriinntak, det er ikke kalorier man fokuserer på ved langvarig vekttap. Man kan stole på kroppen sin. Om man gir de det den trenger vil den ikke ha behov for "loff og syltetøy med masse sukker". Dt den bli langvarig mett og tilfreds av er nok proteiner og fett, ikke karbohydrater fra korn, ris og poteter.

Hmmm. Jeg går egentlig ikke ned jeg da? Er bare vekta mi som later som?
Jeg som spiser karbohydrater som kommer fra både havregryn, nøtter, bønner, linser osv.
Også teller jeg ikke kalorier engang