Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-10, 12:48   #38
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som har prøvd 30 days shred?

Det mange glemmer når de skal gå ned i vekt og begynner å trene er styrketrening. Styrketrening er seriøst undervurdert av særlig oss damer, så vi drar på Elexia og går på step og klatrer på ellipsemaskinen vi, mens gutta stønner og løfter en halv meg med høyrearmen og så igjen med venstrearmen.

Jeg husker ikke riktig hvor jeg leste det, men det var nå en eller annen plass, en som skrev "du kan gå på spinning og step, dans og aerobic så mye du vil, men har du ikke styrketrening som en del av treninga di kommer du til å gå opp i vekt igjen." Det var jo ett ganske bastant påstand, men han har delvis rett, sånn egentlig

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat