Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-10, 13:39   #237
Flippy
Medlem

Flippy sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 53
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg lurer på om jeg også kan få være med her? Jeg skal starte på mandag......skulle egentlig starte mandagen som var, men sprakk allerede i går kveld fordi kjøleskapet ikke inneholdt riktig mat

Jeg vil ned 15 kg, fikk sjokk da jeg satte i batterier på badevekta forrige uke - den viste 77,2 kg - min trivselsvekt er på ca 60....... Jeg vet at jeg ikke er spesielt stor i forhold til mange andre, men jeg virkelig hater kroppen min og sex-livet har vært fullstendig fraværende i over ett år nå Jeg klarer bare ikke at gubben tar på meg, og jeg blir kvalm av mitt eget speilbilde...... Da jeg var ung hadde jeg anorexi, og etter jeg kom over det (sånn i 20-årene) så har jeg alltid vært stabil på mellom 58 og 63 kg, og det har vært helt greit......

Men, jeg vet ikke helt åssen jeg skal klare dette, for vi har ikke drikkevann i krana (dårlig brønnvann) og jeg er egentlig ikke glad i vann heller - har levd på pepsi max og cola zero de siste ti årene..... Og så kan jeg ikke fordra smør, rømme, majones, cottage cheese, bønner, avocado osv, oljer har jeg heller aldri vært fan av, jeg tåler ikke fisk/skalldyr, sopp og nøtter....... Er bekymra for ikke å få i meg nok fett, som jeg har forstått er veldig viktig! Har snust på ketolyse i et par mnd, men først nå etter jeg satte batteri i badevekta har jeg bestemt meg for å virkelig prøve...... Har hatt tre mislykkede prøverørsforsøk og et mislykka fryseforsøk siden november 2008, og tror at hormonene der har mye skyld i at vekta har gått opp i stedet for ned, for tidligere i livet har jeg aldri lagt på meg uansett hva jeg har puttet inn i brødhullet Og har da stort sett levd på potetgull, sjokolade og pizza......

Er det håp for meg, tror dere?

Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat