Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-10, 15:51   #394
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei hei!

Her har ting gått litt på "halv tolv" etter ferie, påske, bursdag, tur til Sveits igjen osv osv... Men jeg er motivert, og satser på nytt!
I dag har ikke vært en bra dag matmessig, men jeg får fortsette bedre utover dagen. Kom ikke hjem før 2 i natt, så det ble ikke så mye tid til og lage både frokost og lunch og ta med seg, så da spiste jeg vist rekebaguette i møtet. Jaja..

Sykkelsesongen er i gang her også, har foreløbig bare blitt sykle til jobb, men det får utvides så det blir litt mer skikkelig trening av det. Gleder meg!

Blir nok sittende igjen på jobb i dag og ta igjen litt ting, også er det styremøte i borettslaget etterpå, så trimmen er det mulig går ut i dag ser jeg. Får ta det igjen i morgen.

Laget foresten ENORME mengder chilisuppe på lørdag, av 7 kjøttdeiger! Så jeg har rester en stund kan man si, men folk syns det var godt, så det var jo gøy da.
Hvordan gikk pølsefesten Anette??

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat