Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-10, 19:47   #87
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs gode vafler

Kjære, kjære Nannah! Du er virkelig i ferd med å bli en skikkelig mester på dette altså.
Jeg leste gjennom tråden, så all oppstandelse for disse vaflene, men hadde allikevel ikke altfor høye forventninger da jeg i dag satte i gang for å lage dem selv..

...MEN KJÆRE TID ALTSÅ! Sååååååååå gode!! Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å klure ut alle disse fantastiske oppskriftene dine (jeg har prøvd en del av dem, og de er superbe alle som en!)

Selv sønnen min (han eeeelsker vafler) som har vært heeelt oppgitt over mine forsøk på å lage vafler lavkarbo-style måtte innrømme at disse vaflene virkelig var gode!

Juhhuuu! Takk kjære deg! Og, fortsett med eksprimenteringen på kjøkkenet, vi blir så glade!

Du burde gi ut en kokebok! "Lavkarbo allà Nannah"
Hvilket som helst bokforlag kan gå inn her og se hva du får til!

Takk takk, supertakk!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat