Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-10, 16:26   #1807
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Jeg har alltid brukt silikonsutter til mine barn. De blir ikke gamle/seige slik latex blir. Silikon er derimot lettere å bite hull i, men det har jeg aldri opplevd med mine. Latex er litt mykere, men det er vanesak hva ungene liker! Jeg har kjøpt navnesmokker på www.navnesutten.dk, får dem på 2-3 dager mer utvalg der en linken du la inn! Smokkene øverst til venstre har formen som mine barn likte best. Disse ligner mye på NUK, du ser på selve smokkdelen at den er litt anderledes en den flate lenggre nede som står under "symmetriske smokker". Symmetriske smokker har mine barn hatt problem med å holde på plass når de har vert helt små! Håper det var til hjelp!

IKKE trykk deg over på norsk flagg, den danske har 15% avslag til og med i går (men jeg fikk avslag også nå i dag morges) i tillegg blir det alt i alt rimeligere. 70 norske kr om en kjøper 3 fra den danske, og 110 om en trykker inn på norsk flagg!

Tusen takk! Da var navnesmokkene bestilt. Gikk for anatomisk formet silikonsmokker.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC