Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-10, 19:39   #256
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av tonel, her.

Fikk litt panikk i dag tidlig da jeg var på vekta.. opp 1 kg, selv om jeg er plaget med vann i kroppen og visste at det kunne være svaret, klarte jeg ikke helt å tro det. Jeg ringte en venninne jeg visste hadde sticks og fikk dem, og der var det ikke noe utslag.. Jeg analyserte alt jeg hadde spist, men kunne ikke tenke på noe som var feil.. Så sjekket jeg boksen med sticks, utgått på dato.. Jeg fattet nytt håp og nærmest løp til apoteket, der kjøpte jeg nye sticks, og hadde kjempe utslag! Puh..

Dagens lille læresetning til meg selv: Vei deg en gang i uka, for maken til fustrasjon... Tirsdag er min veiedag!

Hei, jeg opplevde noe av det samme med vekta idag, opp 600 gram fra igår, selv om jeg er i ketose (var det i går kveld,iallefall). Jeg mener å ha lest flere som opplever dette etter at "vannet er gått", tror det er fordi kroppen nå har helt tømt karbolageret, og kroppen starter omstillinga til ren fettforbrenning. Dermed bruker kroppen litt tid på å justere seg. Det er nå iallefall min teori....

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat