Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.
Stegforsteg, kanskje det er derfor det står stille? Helvete altså, jeg gjør jo alt jeg skal. Hledig du, 65kg, jeg bare går opp av vin. I morgen skal egentlig jeg og en venninne spise sushi, vet dere hvor mange karbo det er i ca seks sushi? Vet at det ikke er noe i fisken, men er jo litt ris der og. Får vel bare drite i det. Vil ikke ødelegge mer enn nødvendig. Ååå, Da er det oss igjen da, ella. Løsnet seg for Mona. Kjiiipt å sitte sånn her. Hadde vært sååå mye mer motivert hvis jeg hadde gått nedover 
Aner ikke hvor mye det er i risen jeg.. Men det er det sikkert noen andre som vet 
Ja det er oss igjen. Men føler vi alltid stopper opp for å så gå ned igjen, men denne ganger har det stått stille lenge Satser på det løsner snart Hadde egentlig funnet roen jeg da, men nå begynner jeg å stresse med det igjen.. Har ikke veid meg på lenge og når jeg veide meg så hadde jeg gått opp en kilo og da forsvant roen
Men får vel bare prøve å tenke at sånn er det bare, og etterhvert vil vekta bevege seg ned igjen.. Men ikke så enkelt i praksis..!

|