Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-10, 00:51   #7
loone
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Hadeland
Alder: 35
loone har en fantastisk aura rundt segloone har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trenger litt motivasjon ...

Hei Lenel!
Jeg er også veldig ny med ketolyse og alt egentlig. Sleit skikkelig med å få i meg nok fett pga kvalme på starten, så begynte å lage kaffelatte med eggemelk. Hvis du drikker kaffe så er det virkelig noe å prøve. Du smaker på en måte ikke fettet og jeg ble i alle fall ikke kvalm av det Så kanskje det kan hjelpe deg også
Hvis du savner brød, så kjøp soyaprotein og bakemiks. Samboern pleier å si at alt jeg lager smaker grass, men da jeg bakte de brødene (oppskrift står bakpå pakkene, genialt) så syntes han faktisk det smakte godt. Jeg bruker paranøtter i mine brød, for å spare inn litt karbohydrater

Egg og bacon til frokost er et skikkelig ork etter ett par dager! Pleier å lage meg ostesalat jeg. Kjempegodt og enkelt! Kutter opp ost, slenger litt grønn paprika i ei litta kjele og dekker med olje, lar det puttre mens du kutter opp andre grønnsaker også heller du over paprika og oljen til slutt + krydder/salt og pepper. Godt, fettrikt, vitaminrikt og veldig mettende Grønn paprika smaker høgg rå syns jeg, men når den putrer i olje så blir smaken mye mildere, pluss at oljen får litt paprikasmak, veldig smart

Håper mine nybegynner-råd kan hjelpe litt på motivasjonen i alle fall. Masse lykke til videre, ikke gi opp

Start dato: 12.05.16

loone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat