Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-10, 07:11   #834
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Flott innlegg Myrull!

Ja, for jeg legger også merke til de som ikke går ned noe særlig - og gjennomsnittet på oss februarstartere er vel over 8 kilo. Og det er helt i tråd med det som er anbefalt vektnedgang pr uke.

Kroppen er ganske finurlig merker jeg - i går kveld hadde jeg bare en sofakveld, var egentlig ganske utslått etter uka, og denne uka har det i grunnen vært litt for lite mat på meg, så magen hadde stoppa litt opp. Så jeg lagde Nannahs vafler og koste meg med en hel ring. Og i dag var magen igang igjen

Forventer ikke noe vektnedgang i helga, og i begynnelsen av neste uke. Jeg kommer nok til å gå opp litt - pga eggløsning, jentetur og kos i helga - men jeg må skru hodet dit at jeg skal også leve. Jeg er 31 år, og har ikke tenkt å sette hele livet mitt tilsides fordi jeg skal legge om livsstilen min. Jeg vil være med på ting når anledningen byr seg - og dermed vil det nok ta litt lengre tid - men så får det bli det da. Målet mitt er å være så lett som tickeren min tilsier til jula 2010 - så får vi se om det går.

Mål til påske:

StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat