Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?
Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.
Siden april 2009 har jeg vært på slanker'n. Først med omlegging av kosthold og begynte med trening. Et av mine delmål var å nå under 100 kg til påske (klarte det ikke med +5kg. vel vel, var nesten) og et annet delmål var at innen et år skulle jeg få plass i en kul fancy skinnjakke som jeg har brukt 3 ganger "da jeg var tynn". Da vekten stoppet opp på 110 kg i høst - uansett hvor mye jeg trente og spiste "sunt" - ble jeg tipset om lavkarbo av legen. Da startet ting å skje.
I går ryddet vi fra sommer- til vinterklær og jeg fant frem skinnjakken. Jeg gjemte meg på badet og tok den på. GJETT HVEM SOM HAR KLART DELMÅLET SITT!!! Ok ok, den er pittelitt trang enda ved armene (men ikke voldsomt, det går lissom) - men magen og alt annet går rett inn som hånd i hanske. LYKKE! Nå venter jeg bare på å klomme under 100 kg (-3 kg til neste veiing, og jeg gir meg skakke over!)
Åhhhh, lykke å komme inn i et etterlengtet plagg Det gir en skikkelig booost til motivasjonen! Jeg har en søster som sliter med samme vektproblem som meg, og hun driver også på og pøser på med masse trening og "sunn" mat....Og går ikke ned et gram. Jeg kan med 100 % sikkerhet si at hun også er insulinresistent, men jeg har ikke fått overbevist henne om å gå over til lavkarb enda. Burde vel vise henne din historie (og andre som har lignende her inne).

|