Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-10, 11:46   #16
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nybegynnerspørsmål

Opprinnelig lagt inn av Lenel, her.

Legger denne her og:

Lagde vafler med Soyaprotein i går, hadde ikke sukkererstatning, så de smakte høgg!
Har Bakemixen mindre rar ettersmak?
Syns soyaproteinene smaker greit, jeg. Merket ingen forskjell da jeg gikk fra BAkesmix til proteinene.

Skal kjøpe inn og lage et brød i dag, skal prøve å lage Nøttebrød. Det står Bakemix i oppskriften, men man kan bruke Soyaproteinen? Isåfall, hvor mye, det samme målet?
Jeg har alltid brukt det om hverandre. Samme mengde!

Om man har spist noe "ulovlig" (feks en lompe og en boks 7UP) men allikevel er i Ketose (50), og har gått ned 0,5kg morgenen etter, hvordan kan jeg tolke det??
At du kanskje spiser for lite til vanlig?
Eller så dropper du å tolke det i det hele tatt og ser på det som en tilfeldighet!

Ja, jeg veide meg i dag og har gått ned 0,5 kg til Nå ble jo motivasjonen stor!
1,5kg på 1,5uke er vel akuratt passe.

Har kjøpt noe som heter Engelsk Ølgjær, det er en boks med pulver som man blander i vann. Den inneholder alle vitaminene vi trenger på denne kuren, så jeg lurer på om det er greit å bruke den istedenfor Ketolyse tablettene?
(Inneholder: Tiamin(B1), Riboflavin(B2), Nikotinamid, Kalium, Magnesium, Kalsium, Krom, Selen og Praba.)
Hvorfor vil du bruke det samme kosttilskuddet som jeg gir til hundene mine, når det finnes noe som er spesielt tilpasset ketolyse- kuren?
Du vet ikke om stoffene forekommer i riktige mengder og alt må tas samtidig, så noen stoffer vil du rett og slett ikke ha glede av.

Håper noe kan svare meg

Ble du litt klokere?

Grattis med nedagang, forresten!