Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?
Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.
Høres litt rart ut det jeg skal foreslå; slutt å veie deg så ofte. Vekten flyr opp og ned på meg også (jeg også veide meg hele tiden i starten). Du kan nesten si at man max skal veie seg hver 7 dag for å se effekten. Nesten vente 2 uker også. Kroppen flyr opp og ned i vekt pga vann og sånt. Slapp av! Så lenge du føler deg i form, har vel ikke vekta så mye å si! Det finnes mange tråder her inne om vektsstans. Søk og se om du lærer noe. Kanskje du også spiser noe som er en partystopper? Prøv å kutt ut en ting av din meny...
Måler du rundt livet, lår etc? Sikker på at det ikke minker?
Tusen takk for svar. Ja, jeg måler kroppen. Denne uka ikke ned noe der heller. Jeg har ca 16 kg jeg vil ned. Har lest mye ang dette problemet, og ser jo at mange sliter med det samme. Jeg sier til meg selv av jeg ikke skal veie meg hver dag, men klarer ikke la være . Mannen min gjemmer vekta i garasjen når han blir lei av gnålet mitt . I går gikk jeg ned 200 gram, og i dag opp 500 gram. Har lest boka til Torkil Andersen mange ganger, og har fulgt alle råd. Kuttet ut tomater, kunstig søtning, brøderstatninger. Spiser ren mat, lite meieriprodukter osv. Vel, jeg vet ikke hva mer som skal til. Jeg trives jo med maten og at man kan spise seg passe mett til alle måltider, men bonuset skulle jo være å gå ned i vekt da.
Ha en god helg alle sammen
|