Sv: Kunne noen vært snill og sett på min meny i dag?
Som nevnt tidligere i tråden sluttet vekten min å gå ned da jeg begynte å spise mer fett. Før det spiste jeg både brød, nøtter, litt kunstig søtning, litt ost og litt tomater og vekta raste nedover. Men etter at jeg la om til den fettmengden som ble anbefalt (av brukere her inne - IKKE boka) ifm ketolysekuren har vekten stagnert. Nå har jeg hatt to dager med lite fett og det lille jeg får i meg er fortrinnsvis plantefett og i dag hadde jeg gått ned for første gang på 2 mnd. Tydeligvis ikke alle som skal ha for mye fett heller og jeg har til nå ikke funnet noen sted i Ketolyseboka at man skal ha 150-200 g fett daglig, som mange her inne anbefaler. Tror mange her inne bruker det som unnskyldning til å stappe i seg på alle typer fett også skylde på andre ting når vekta ikke går ned.
Men nå var jeg heller ikke ute etter å få mitt kosthold analysert, jeg bare lurte på om det finnes noen forklaring på hvorfor vekta kan stagnere av partystoppere. For min del er for mye fett partystopper, enkelt og greit.
|