Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-10, 15:21   #46
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dortemor, her.

Tøffinger
Tenkte jeg skulle følge med på hvordan det går med dere. Har dessverre ikke tid (eller egentlig ork) til å følge et så strikt opplegg akkurat nå (kall det gjerne en unnskylding), men om en drøy måned letter arbeidsmengden betraktelig, og da er det muligheter. Innen den tid er dere kanskje ferdig, men da har dere jo erfaringer som andre kan dra nytte av. Lykke til alle sammen Prøver meg på litt Zumba i mellomtiden, jeg..

Hehehe skikkelig dårlig unnskyldning ute og går her

Jeg har min dagjobb som jeg tilbringer minimum 8 -10 timer på hver dag. I tillegg jobber jeg med en doktorgrad og sitter og skriver avhandling. I tillegg skal jeg ha tid til familie og venner, så det er ikke mye tid til trening sånn egentlig - men det er nødvendig for å holde, ikke bare kroppen, men hodet i form. Dessuten er dette opplegget genialt, for jeg trenger ikke mer enn ca 45 min på og skifte, sette opp pc, utføre prog også dusje. Får ikke tid til så kort og effektiv trening dersom jeg skal på studioet.

Også en liten pekefinger og moralpreken til dere som ikke har tid - hvor mye tid tilbringer dere i sofaen forann tv'en?? Kom igjen opp og hopp

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat