Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-10, 21:43   #14
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Kunne noen vært snill og sett på min meny i dag?

Ta og les hele innlegget mitt en gang til og se hva jeg egentlig sier....

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Godt å få støtte fra en fornuftig, erfaren dame - Takk Gerd

Tror det viktigste for alle som skal begynne på lavkarbo - skaff litteraturen som ligger bak det opplegget du vil følge. Jeg leste både Atkins, Ketolyse, Spis deg slank og en del på nettet før jeg begynte. Det er viktig å forstå prinsippene med lavkarbo også heller bruke forumet her dersom man ikke finner svar i den etablerte litteraturen......

......Det er ikke vondt ment til noen, men tenk litt igjennom hvorfor du i det hele tatt begynner et "slankeopplegg". Er det for å bli tynn eller er det for å endre livet ditt??

Men hvis du fortsatt mener jeg er frekk så er jeg vel det da, har rygg til å bare det jeg vøttø, i motsetning til så mange andre her inne som ikke tåler en tøddel av kritikk

Har ALDRI hørt om den fordelingen du snakker om, hverken på kurs eller i litteraturen men jeg ble jo også frarådet Atkins av legen. Han anbefalte
Ketolyseopplegget til Torkil eller Spis deg slank av Foseid så jeg forholder meg til det de skriver.

Ha en fortsett fortreffelig helg, håper jeg ikke har ødelagt den helt for deg med frekkhetene mine

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat