Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-10, 12:14   #851
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har jo alltid mensen jeg. Men har ikke hatt mensen på en stund no så tror den er blitt normal igjen. Men det kan jo være eggløsning.

Jeg kom forresten på at jeg kjente i går at jeg var veldig hoven i beina og fingrene, så det er sikkert vann ja.. Får vel bare bli flinkere med vannet. Den pepsi max'n har en tendens til å overta litt innimellom.!
Og fett får jeg vel prøve å veie sånn ca slik at jeg vet ca hvor mye jeg får i meg Har tenkt på det lenge, så no får jeg vel bare begynne .. Jeg har ikke veiet noe annet på denne kuren jeg heller. Det har jo gått greit uten, men må vel kanskje prøve å få en liten oversikt på fettet iallefall..

Kjenner at jeg letta litt no når jeg kom på at jeg var hoven i går kveld..! Men uansett så var det jo sinnsykt mye jeg har gått opp den siste uka, men men HÅPER det ordner seg igjen. Så sinnsykt demotiverende å komme over 80 kg grensen igjen!!

Gruer meg litt til å begynne på jobb igjen og, så det hjelper jo ikke heller. Stresser vel litt for mye med det tenker jeg.. Men satser på at når jeg er kommet tilbake på jobb så ordner det seg vel Men må vel lage meg noe brød og knekkebrød som jeg kan ta med meg på jobb.. Vi får egentlig mat på jobb, men det er jo brød og knekkebrød som jeg ikke kan ete, men jeg kan jo spise pålegget Betaler jo for det! (men er litt redd for at disse erstatningene ødelegger)

Vekta mi skal være i orden. Fikk samboeren til å sjekke sin vekt og da var det rett, så kan ikke skylde på den

Sist redigert av 65kgmamma=perfekt : 18-04-10 kl 12:21. Årsak: skriveleif
65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat