Var sikker på at jeg hadde gått ned litt i helga og hopper på vekta i mårrest med stor iver... :/ det var bare tull. Lurer på om digitalvekta mi har hengt seg opp? Den rikker jo ikke på seg. Skulle jo tru den varierte litt opp og ned i løpet av tre-fire uker, men nei.. ikke et gram i forskjell! Synes det er rart. Prøver å drukne det meste jeg spiser i meierismør, men jeg tror ikke jeg får i meg nok allikevel.. Tror jeg må gå til innkjøp av sånn cocosa eller noe for å få tilført litt til. Har kjøpt avocadoolje for å ha på salaten og tenkte jeg skulle ta ei skje, men grrrrøss så ekkelt å drikke olje. I dag ble jeg litt desperat og kobla trekkbikkjene mine foran meg i selene og løp som en gal i skogen. Hehe.. man henger bak dem som et slips når man skal prøve å holde dem igjen med bare kroppsvekta. Egner seg best til slede og vogn de beista mine, men jeg fikk ivertfall pulsen opp på full guffe og er skjelven i lårene.. Håper at mere trim kan sette fart på sakene.. da nytter ikke en liten rusletur tror jeg.