Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-10, 17:06   #2
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva spiser du til måltider på Lindberg?

jeg spiser f.eks:
frokost: 3 egg enten kokt, stekt eller eggerøre, et par tomater, litt balsamicodressing, av og til knekkebrød med pålegg og av og til litt havregrøt med cottage cheese.
lunch: middagsrester, Lavkarbobrød (ikke lindbergbrød men veldig lav-lavkarbobrød) med smør og pålegg som f.eks røkalaks eller egg (hvis jeg ikke hadde det til frokost)
middag: fisk/kjøtt/fugl, masse grønnsaker + en fet saus, dressing osv. Av og til en liten porsjon med fullkornspasta eller fullkorn couscous (da ikke så mye fet saus)

Innimellom når jeg ikke har noe matlyst tar jeg en Lav-GI måltidserstaningsshake til frokost eller lunch og på dager hvor jeg trener så spiser jeg to "luncher"

Mellomer blir som oftest nøtter sammen med litt 70% sjokolade
Drikke er vann og et par glass med cola zero i helgene.

Jeg spiser ikke veldig magert, men har veldig mye å "ta av" så det går helt fint + at jeg trener endel (i perioder)