Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-10, 10:59   #866
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

God morgen
Her er jeg nede i 79 kg så er 1,5 kg igjen til der jeg var, men er heldigvis på rett vei iallefall.. MEEEEEn, jeg har fått mensen i dag igjen, så kanskje det var det som gjorde det?! Da er jeg fornøyd at jeg går ned midt oppi det

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Jeg har jo alltid mensen jeg. Men har ikke hatt mensen på en stund no så tror den er blitt normal igjen.

Tok visst feil der ja gitt

StegforSteg: Hmm.. Så kjipt at det ble høykarbo.. Men det er jo bare sånt som kan skje. Får håpe det går greit uansett om det ble litt høykarb.

Slektskap: Ja så lenge man holder seg mett når man skal i selskap der en veit at det er mye kaker og sånn, så blir iallefall jeg ikke frista =)

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Ned 100 gram på meg denne uka. Jeg forventet at det ville bli lavt denne uka etter 1,4 kg ned forrige uke. Håper det blir bedre neste uke. Jeg hadde jo en stor drøm (og null tro) om å gå ned 10-12 kg på 3 måneder, men nå begynner det å haste hvis jeg skal rekke ti også. Kom igjen, fettet!! La meg være i fred!!

Nå har jeg så godt som gått ned 10 % av kroppsvekten min. da heter det seg at jeg har hatt bra helsegevinst. La oss håpe at det stemmer.

I kveld skal jeg på Aafk-RBK kamp.

Jeg syns 100 gram ned er bra, for jeg pleier å stå stille eller gå litt opp, etter et sånt kraftig vektap ene uken.. Håper du klarer 10 kg og kanskje 12 også. Men du har uansett vært flink, 10% er jo dødsbra

Kos deg på kampen og gi F*** i de andre hehe

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat