Tråd: Stavmikser!
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-10, 12:38   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Stavmikser!

Skal ikke sprute, nei! Kommer jo an på hva du mikser i hva slags bolle/kjele, da!
Skal jeg piske krem, bruker jeg den høye bollen som følger med. Blomkålmos feks lager jeg rett i bollen jeg koker blomkålen i i mikroen. Saus jevnes rett i kjelen!
Tipper jeg for mye på mikseren, spruter det, men man skal jo bare ha den på bunnen egentlig!

Alle delene bortsett fra den med ledningen på, går fint i oppvaskmaskinen.
Fordi jeg bruker den delen med kniven så mye, pleier jeg å bare skylle godt av den under varmt vann med en gan gjeg er ferdig med den. Evnt bittelitt Zalo og oppvaskkost om det er grisete!

Jeg kan ikke leve uten min stavmikser. En dag jeg skulle lage blomkålmos til middag, døde mikseren min. Etter middag bar det rett ut for å kjøpe ny! Selv gubben skjønte at dette var viktig for mor og dro kortet svært raskt!
Jeg elsker min stavmikser, rett og slett!

Sist redigert av Kitt : 19-04-10 kl 12:46.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat