Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-10, 04:05   #32
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jamie Olivers Food Revolution - jeg er i sjokk

Vil bare skyte inn at fedmeepidimen i statene ble et faktum etter at kravene for hva som definerte fedme ble endret med bmi for noen år siden ... Det er jo noe betenkelig.
Likevel er jeg enig i at det er helt utrolig den totale mangelen av næringsvett som eksisterer, altså!
Jeg husker selv da jeg var på språkskole for femten seksten år siden i Brighton i England. Min sedvanlige lunsj hjemme på barne- og ungdomsskolen var to skiver grovbrød med typ ost/salami/servelat etc, en gulerot, og så kjøpte jeg melk på skolen. Om det er sunt med de øynene jeg har i dag, tja, men sammenlignet med det jeg fikk fra vertsfamilen der; En liten pose potetgull, en sjokoladebar, en sandwich av loff og så fikk jeg med ett pund til å kjøpe brus fra brusmaskinen. Vi nordmenn var jo helt sjokka, og det hendte ofte at vi kasta lunsjen vår og gikk på maccern og kjøpte kyllingsalat, eller frukt på en sjappe i nærheten. Lærerne syntes vi var helt koko, men man ble jo ikke ordentlig mett med en sånn lunsj, liksom!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat