Sv: Løping i Ketose. Møter du veggen?
Bra innlegg.
Har selv forsket litt på dette nå. Kjørt en del lange turer på sykkel der jeg har vært i ketose. Stixen ble fiolett. Kroppen fungere helt perfekt og har en masse energi, eneste som svikter er føtterne. de er vant med 2 timers økter og blir slitene når jeg kommer på 2,5 time. De testturene jeg har kjørt har vært ca 4 timer, rundt 8 mil. Driver og leser "Best uten doping"(samme bok som Bjørn Ferry ble inspirer av) og blir bare mer og mer overbevist at lavkarbo er veien å gå. Eneste minus er at det kan være vanskelig å kombinere i familielivet der resten av familen er avhengi av potet etc/samt kaffebesøk der det alltid kommer kaker på bordet(føler seg litt sær når man må si nei takk hele tiden ) Resten av opplegget føler jeg bare som posetivt. kan spise masse god mat til man blir mett, får mye energi, kroppen blir mer strammet opp og rakere og kiloene forsvinner. Nå har jeg gått ned 12 kg siden november og tipper snart under 80 (1,80 høy) Så gleder meg bare til fortsettelsen med en sommer med masse sykling.
|