Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-10, 12:53   #402
gladhverdag
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: finnmark
gladhverdag er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Prøvde meg på noe nytt igår....skulle jo lage superburgerene mine..men de er det brødsmuler i...så da byttet eg eg m litt kli og fiberhusk. Fiberhusk var kanskje ikke det beste valget...hehe..kraften som som kom ut av burgerene(bruner de i panna og steker ferdig i ovnen) ble veldig slimete. MEN smaken var god og guttene spiste til de trilla...hadde kjøpt miniburgerbrød og ungene syns jo det var stas Sambo og eg hadde deilig salat, tzatziki og ratatouille til NAM.
Burgerene er sånn...hvis noen vil prøve;
en pk. av hver kjøttdeig el karb.deig og svinekjøttdeig.
etpar ss dijonsennep, litt koriander pulver, salt, spisskummin, salt (evnt litt av santa maria sin Charmoula) ,en håndfull revet parmesan, 1 løk, hvitløk,2 egg...og litt kli/ fiberhusk el til passe konsistens .

Har shoppet litt idag eg og Anette...selv om eg ikke burde ennå.... Men var 30% på alt på CUBUS. Kjøpte en fin marineblå bukse som var hakket for liten (et mål for de neste ukene), en denimkjole/tunika, en topp og en singlet.

gladhverdag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser et karboredusert kosthold...ketogent ble for ekstremt;) Svar med sitat