Tråd: Operasjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-10, 15:12   #6
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Operasjon

Selvsagt har du rett til å mene det du vil, og jeg synes ikke man "bare" skal ta en operasjon. Og jeg går ikke rundt og reklamerer for operasjonen heller. Men jeg gir når når et menneske allerede har bestemt seg, noe det virker som om Mamma Augusta har gjort. Og da er det kanskje ikke vits i å lage en diskusjon utav det, om operasjon er et lurt valg eller ei. Jeg tror de fleste som velger å la seg operere har vært gjennom mange tanker ang. dette for og imot, for ikke å snakke om alle slankeforsøkene de har bak seg. De fleste opererte har allerede gått ned hauger og lass i vekt, men lagt på seg igjen etterpå.

Jeg kunne skrevet mye mer om dette siden jeg har vært gjennom det men nå har jeg ikke tid, kan skrive mer senere. Vil bare si at mange sykelig overvektige ikke alltid har "tid" til å jobbe lenge med psyken, jeg hadde ikke det men tok den jobben underveis og er veldig glad for det, for hovedårsaken til at jeg var så psyk var nettopp pga. vekten og jeg er blitt enormt mye bedre KUN ved å gå ned i vekt fordi selvbildet er blitt så mye bedre underveis, for ikke å snakke om helsen. Men vi er jo forskjellige.