Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...
EN TAKK TIL ALLE DERE SOM ...
Jo, Dere hadde rett.. Vær tålmodig så løsner det etterhvert sa dere... Og det har det gjort.. Vekta går nå jevnt nedover med ca 0,7 kg pr uke, og den er veldig stabil. (ikke opp/ned 2-3 kg som det var før). Jeg får omtrent hele tiden en liten velfortjent nedgang (til tross for mengder med nikotintyggegummi med kunstig søtning. Men, "Bare må ha det")
Jeg gikk opp til 135 kg for et år siden fordi jeg skulle være extra sunn og drikke mye ferskpresset juice hver dag, + 5 om dagen osv... Hvor lite jeg skjønte egentlig.. insulinresistent og på vei vei mot rekordhøye insulin-nivåer... Dette kunne blitt stygt.. Men jeg fikk heldigvis bedre råd etterhvert 
Først slanket jeg meg ved å veie kcal.. Det var slitsomt å holde seg under 2000 kcal om dagen, men det virket jo.. og jeg gikk ned til 120 kg.
Etter en stund klarte jeg ikke sulten lenger, og måtte forandre plan. Jeg kuttet ut alt sukker og fortsatte å veie maten. (gikk ned enda 5 kg). Det var dette som fikk meg på rett spor...
Og jeg fant LAVKARBO.NO og LCHF
Allerede etter få dager kom helsegevinstene, og jeg visste med en gang at dette var rette maten for meg... MEN.. vekta stoppet opp !!!
Jeg gikk OPP 2 kg den første uken, og vekslet mellom 115/117 kg i 2 hele måneder.
MEN, takket være dette forumet med alle medlemmenes gode tips, råd, oppmuntrende kommentarer og motiverende slankehistorier, så har det endelig løsnet for meg. Kiloene "raser" samtidig med at helsen har bedres dramatisk. Den kunnskapen Dere besitter og velvillig deler har bidratt til at jeg har fått et mye bedre liv på alle måter. Livskvaliteten har fått den samme høye standarden som alle de fantastiske LCHF-måltidene mine 
Jeg har blitt en fast leser av dette forumet, og vil derfor sende en stor takk til alle dere som engasjerer dere så sterkt i å veilede, informere, og dele av deres verdifulle kunnskap. TUSEN TAKK 
|