Levaxin og ketolysetabletter
Heisan!
Jeg startet i januar med generell lavkarbo á la Dahlqvist/Hexeberg. Jeg har vært veldig fornøyd med dette på mange måter, jeg har mye mindre magevondt enn før, mindre luftplager, mindre hysterisk sult og blodsukkersvingninger og jeg har gått ned 6-7kg. Men jeg føler vekten har stagnert veldig. Jeg gikk ned 4 kg fort, så et par til over litt tid, nå de siste ukene (6-7 uker?) har jeg ikke gått ned et gram.
Så nå tenkte jeg det var på tide å gjøre et forsøk på ketolysekuren. Jeg venter på boka i posten, og har ennå ikkesatt meg inn i alt, men i dag var jeg og kjøpte tabletter på Meny. Jeg ser det er calsium i tablettene som skal taes til frokosten. Calsium kan jeg ikke ta sammen med stoffskiftemedisinen min, Levaxin. Kan man bytte om på måltidene man tar tablettene til, kan jeg for eksempel ta selen/zink-tabletten til frokost, den med calsium til lunsj og til kvelds sammen med magnesiumtabletten?
Jeg får vel muligens svar på dette når jeg får boka, men jeg er den nysgjerrige, utålmodige typen

|