Nå trenger jeg hjelp og støtte!
Samme som på aprilstartertråden:
Jeg sliter maks om dagen og ser ingen annen løsning enn å spise karbo resten av uka... Jeg er på skole denne uka, og har studenthybel med kjøkken som jeg deler med to andre. Kjøkkenet er så utrolig skittent at jeg ikke orker å gå inn dit en gang, langt mindre oppbevare og lage mat der. I kantina har de kun brødmat og salatbuffet uten proteiner.. Bruker som oftest å kjøpe middag der, men i går var det taco og i dag var det fiskegrateng og jeg tok ikke sjansen noen av dagene.
Dermed har jeg siden søndags ettermiddag spist fire egg, 100 gr salami, 100 gr ost, to salater med tomat, agurk og rømme og en halv kylling. Jeg ser virkelig ingen andre muligheter nå! Jeg har ikke tilgang til stekeovn eller mikro, siden alt er så skittent. Maten min henger i en pose utenfor vinduet (takk og lov at man bor i nord-norge..) og jeg prøver å holde meg gående på ingenting. I tillegg er det laaange skoledager som setter høye krav til konsentrasjon. Og brødhylla butikken borti veien kommer stadig nærmere...
Hvis jeg skeier ut vet jeg at jeg kommer til å spise mye brød (grovt, men likevel) og sikkert noe sjokolade. Jeg kommer nok likevel til å spise lavkarboalternativene hvis jeg finner noen. Jeg vet også at det er over på fredags ettermiddag, da kommer jeg hjem igjen og er tilbake på lavkarbo. Det er helt grusomt å gå rundt slik som dette, jeg er svimmel, kvalm, trøtt og føler meg helt elendig. Jeg vil jo ned i vekt, men jeg tror ikke dette er den riktige måten å gjøre det på. Jeg sulter og døyer sulten med masse vann og null næring. Kroppen er på tur inn i seriøst sparebluss og jeg fungerer ikke. Og jeg vil heller ha en kontrollert sprekk enn å bare plutselig kaste meg over alt jeg finner fordi jeg dør av sult....
|