Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-10, 22:27   #41
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Jamie Olivers Food Revolution - jeg er i sjokk

Har sett litt på ett annet program med Jamie i dag. Eat to save your life. Han har ett program med 18 briter som alle sakte men sikkert spiser seg ihjel. Ikke alle var tjukke heller.

Jeg ble litt redd av å se på det. De hadde bl.a 2 lik de frøs og delte i to slik at vi fikk se virkningen av fedme inni kroppen, kontra ett tynt menneske inni kroppen.

De snakket også en del om farligheten med "satureted fat", feite melkeprodukter og salt. Må si jeg er en smule skeptisk til å spise kremfløten min etter det...

Også skjønner jeg ikke hvorfor jeg ser på sånne programmer, jeg blir jo hypokonder av sånn

Sist redigert av Cherry : 20-04-10 kl 22:42.
Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat