Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 01:41   #14
nonta
Medlem

nonta sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva gjør jeg nå?

Opprinnelig lagt inn av Susanne, her.

Hei Paprika
Jeg har ikke vært her inne på lenge, men stakk innom nå ikveld fordi jeg fikk så lyst til å oppdatere tickeren min
Også leste jeg det du skrev.. guri malla så sprøtt at du ikke får utsette bacheloroppgaven din når du tross alt hadde legeerklæring!!! Det er det tåpeligste jeg har hørt!!! Selv har jeg vært sykemeldt i 4 år fra masterstudiet nå, og det har ikke vært noe problem så lenge jeg har hatt legeerklæringer hver gang jeg har søkt om ny utsettelse. Det fins regler om sånt tror jeg, iallfall på mastergraden. Det bør jo finnes regler om at det er lov å utsette bachelorgraden også??? Er sikkert på du har rett til det!!! Men det er vel bare slitsomt å bruke krefter på å kreve utsettelse nå når du har så dårlig tid, i tilfelle de nekter enda en gang..

Uansett, masse masse lykke til med oppgaven!!
Klem

Enig, er sikker på at det går an å utsette. Men det er jo ikke sikkert du får levert før neste gang de skal sette opp eksamen i faget igjen. (Hvis det ikke er et emne som går ut da, og overlappingsperioden er ferdig) Jeg har utsatt ved flere institusjoner, og om ikke du kan få utsettelse på forhånd kan du få legeerklæring på innleveringsdatoen, det kan de umulig underkjenne..Du bør sjekke det opp. Det er jo greit å ikke miste et forsøk, og også å få en god karakter.. Lykke til

Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat