Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 07:59   #15
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål rundt diagnosen ME

Det meste av det som markedsføres som "ME-behandling" er privat og koster fletta som følge av at det finnes svært lite behandlingstilbud ellers. Jeg ville heller gitt penger til Lillestrømklinikken enn til noe som ligner på the Lightning Process, men det er forsåvidt høyst subjektivt. (Jeg blir provosert av hele LP-konseptet og forutsetninger av typen "du er ikke egnet til å delta hvis du er skeptisk" ...!)

Det er også inntil et års ventetid for å få konsultere en av de få ME-ekspertene ved sykehusene, men i mellomtiden må man jo gjerne gjennom et hopetall spesialister (i alle fall endokrinolog, nevrolog) for å utelukke andre årsaker.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat