Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 08:12   #11
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Nå trenger jeg hjelp og støtte!

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du ikke kan ta klut, varmt vann og klor og vaske vasken og komfyrtoppen så du får kokt deg noen egg, rømmegrøt el.l. i en kjele som er din( du får slikt billig på nille, europris el.l...). Eggene kan du oppbevare på rommet, kjøper du 6 pakk går det fint, majonesen kan du ha i en pose utenfor vinduet slik du sier.
Jeg skjønner at dette tydeligvis er et kjøkken på lik linje med de man ser på ekstrem rengjøring, men jeg hadde da mye heller vasket ned et grisekjøkken enn å spise høykarbo hvis jeg virkelig ikke ville skeie ut. Og ja, jeg har vært student sjøl og vaska ned et helt grusomt kjøkken, fordi jeg ville ha mat..
Kjøp deg spekemat og majones og agurk. Jeg får til dette på sykehus, kjøper en agurk og to tomater om gangen og spiser dette til grønt og spiser påleggsskinke og majones, pepperonipølse mm. Det er bare for ei uke sier du, det takler du, om du virkelig vil.
Men vil du ta pause fra lavkarbo fordi du føler det er lettere, så gjør det, om du virkelig vil det.

Jeg har vurdert frem og tilbake nå, fordi vi skal på Riksen med Dokka vår og jeg får heller ikke laga mat, selv om kjøkkenet er gullende rent, og jeg takler ikke en utskeielse nå siden jeg fortsatt har 3kg jeg ikke blir kvitt etter påske, så siden jeg er møkkasliten bestiller jeg mat fra spisdegslank.no Det er en kriseløsning, rådyrt, men om jeg alikevel skulle overlevd på omeletter mm fra cafèen der, så blir ikke det billigere. Vi bare håper på et under så vi får betalt regningene når vi kommer hjem...

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat