Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 08:27   #16
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål rundt diagnosen ME

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Dette står på første siden:

Selve utredningen koster fra 5 000-25 000 kroner.

Så ja, jeg vil påstå at det er dyrt for en behandling som ikke er stueren nok til å være en del av det offentlige helsetilbudet!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Tja, ikke stueren er en side, at helsevesenet sponses av pilletrillerfirmaer og er lite interessert i at man faktisk kan bli frisk uten å spise piller er vel en annen side....

Det ser ut som om denne klinikken også bruker piller i massevis!

"Selve utredningen koster fra 5 000-25 000 kroner.

Behandlingen består i å behandle «det vi finner» med medikamenter, dietter og kosttilskudd der dette er hensiktsmessig."

Og jeg må si at jeg faktisk har tilgode å møte en eneste lege som bruker piller som førstevalget til å kurere noe som helst! Og som kroniker og sykepleier har jeg møtt noen!