Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 16:56   #113
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Til dere som har kjøpt dvd'en:

Står det noe på den eller blir det gitt noen instruksjoner i filmen om man virkelig skal følge dette programmet hver dag i 30 dager eller om man bør kjøre andre treningsøkter innimellom?

Kollegaen som jeg nevnte i forrige innlegg mente at den beste effekten av noe slikt ville man få dersom man kjører rene kondisøkter (f.eks joggetur) innimellom. Han mente på at man burde kjøre dette prog. 2-3 dager sammenhengende også ha en dag med langtur for å få maksimal forbrenning.

Bare spør om noen vet noe eller om noen gjør det på den måten. Har selv brukt dette prog. hver dag for det er så enkelt og jeg føler at jeg virkelig har TRENT når jeg utført de 20 min.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat