Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-10, 10:48   #2
ingrids
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Gjøvik
ingrids er ny på veien

Sv: Redd jeg legger på meg..

Hei Ja kropp! Føler det samme som deg. Har nå i 5 uker gått på lavkarbo. Spist i underkant av 20 karber om dagen. Trener også en del. Skal gå ned 20 kg. Har kun gått ned 4,5 kg på 5 uker og nå står det stille. Spiste ganske mye karber før jeg la om, så jeg forventet meg bedre resultater. Blir litt at en tenker at da kan en jo spise mer karber da det ikke utgjør noe forskjell. Kanskje Lidberg passer bedre. Omkretsen rundt livet har heller ikke rikket seg selv om vekta har gått ned. Selvsagt glad for de kiloene som er borte. Er kanskje utålmodig og henger meg opp i de som raser ned i vekt. Kroppen min har iallefall ikke tenkt å gi seg uten kamp. Har brukt en del rømme på fisken og kjøttet. Tenkte jeg kanskje skal prøve å kutte litt på rømma og se om det skjer noe da. Ser ut til at ulike matvarer virker forskjellig på hver enkelt, så da er det vel bare å prøve seg fram. Lykke til til deg Ja kropp. Vi får kjempe oss videre og håpe det løsner for oss. Alternativet å gå tilbake til gamle "synder" er iallefall ikke noe alternativ.

ingrids er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat