Sv: Noen som starter i disse dager?
God torsdag!
Snart helg igjen. Hurra for det, men nå blir det full skjerpings og ikke ukontrollerte utskeielser. Har gått superbra denne uken her da, men nå tok jeg et eple. Jaja... Denne uken har det stort sett gått i laks og eggerøre evt lavkarbobriks m kokt egg til frokost, salat med reker til lunch (KONGE salatbar etter vi flyttet med jobben) og chilligryte eller tacogryte til middag. Frøken variasjon slår til igjen..
Hamburgerne hørtes kjempe gode ut. Takk for oppskrift, de skal prøves når man har fått seg grill.
I går fikk jeg hjelp av pappa til og gjøre klar veranda, den er høytrykk spylet og fin, må bare tørke seg og få på olje så er det klart for nye møbler og grill. Jeg gleder meg!! Om noen har tips til både grill og møbler er det bare og legge inn link altså.. 
Min sykkel har også vært på vårservice, og skal hente den i dag. Da tenker jeg at jeg tar en kombitrim, jogger bort og plukker den opp og sykler hjem. Burde gå bra bare man tar på seg varmedress og annen polstring..hehe..
I morgen blir det spennende, skal på Oslotur med middag hos en venninne der, så aner ikke hva man får. Blir koselig med tur da!
Kan ta turen innom Gina Tricot og bytte en kjole som var for stor også. HO Ho HO!!!
|