Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-10, 18:33   #938
Gwen
Medlem

Gwen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Akershus
Gwen er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hello!

Jente på 34 år, samboer og har ei jente på 10 mndr. Ønsker å gå ned 30-35 kg, og begynte i dag med lavkarbo for første gang.

Jeg var tynn som en strek som barn og ungdommen. Men rundt 16års alderen fant jeg ut at jeg allikevel måtte slanke meg litt, det var pga jeg danset ballett og der er man ikke verdt noenting når man har litt pupper og rumpe.
Og det er vel det dummeste jeg har gjort, for da startet jeg livet som jo-jo-slanker. I begynnelsen handlet det bare om noen få kg, men de siste 10 årene så har jeg gått opp og ned alt fra 12 - 25 kg flere ganger.

Nå har jeg personlig trener og trener hardt 3 ganger i uka, jeg har spist kcal-fattig mat og har gått ned 8,5 kg siden februar.
Men jeg orker ikke den tørre, utvaska dietten mer....og fikk et tips fra svigermor at lavkarbo kanskje kunne være noe.

Har lest og lest både blogger og andre sider som omhandler LCHF, og dette tror jeg er noe - ENDELIG!

Lykke til alle sammen her inne, jeg gleder meg til å oppmuntre og bli oppmuntret - få kunnskap og lære masse om LCHF, mens forhåpentligvis fettet renner av min kropp

Gwen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/Ketolyse - usikker Svar med sitat