Sv: Løping i Ketose. Møter du veggen?
Hei igjen!
Takk for kjapt svar.
Har ikke blitt skikkelig tom - altså, gått på en Brink - enda, men blir fortere sliten, og har enda stive bein etter onsdagstrening. Noe som er uvanlig for meg.
Jeg går for havregrøt (melk eller vann?) og bananene på lørdag. Rosiner i pausen, er det nødvendig/lov? Så satser jeg på å være i ketose igjen på mandag, det vil vel være realistisk? Har vært i konstant ketose siden starten. Og et par dager med stagnasjon gjør vel ikke stort.
Ett par andre spørsmål "mens jeg har deg her":
Jeg akter å bruke ketolysekuren som en to måneders kur, kun for å finne en litt finere kropp (Noe jeg føler jeg har fått på bare 16 dager!! Ned 4 kg og musklene er tydeligere) og fordi jeg fotballmessig vil bli raskere og få en bedre utholdenhet av å miste noen kilo til.
Jeg har lest at dersom man går tilbake til vanlig kosthold så vil man fort gå opp igjen. Gjelder dette utelukkende? Er det ikke forskjell på folk som trener fast mye og de som bare sitter i sofaen?
Jeg vil nok kutte ned på karbohydratene uansett, men å ta meg noen øl, en brødskive til frokost og en pizza på lørdagskvelden vil jeg ikke gi fra meg i en alder av 20 år.
Mvh
|