Jeg er helt fersk her. Startet på ketolyse mandag og merker alt framgang! Sticksen er kommet over på sterkere rosa, og det liker jeg jo! Det har gått fint å følge opplegget i ukedagene, men nå nærmer helgen seg med stormskritt! I boka står det så kjekt at det er lov med litt tørr rødvin, men hvordan finne en tørr, god sort??? Hvor tørr er tørr????Liker fyldige, spanske viner best...Går det an med "Marques de cheves" (tror den heter noe slikt...den er ganske lett, fylde på sånn "ti på halv"...) . Har noen gode forslag, så tas de imot med takk!!! Eller er dere alle så flinke og prektige at dere ikke drikker slikt??? Lurer også på hvordan jeg best kan ha "råd" til å bruke karber på dette. Tar gjerne imot forslag til måltidsdagsplan ( hva jeg kan spise til hvert måltid) for å kunne unne meg en halv flaske vin til kos. Synes det er knall- vanskelig med denne regningen på karbohydrater ennå!Håper jeg en dag blir like flink som dere ivrige brukere av forumet. Jeg bøyer meg i støvet! Hjelp meg, kjære dere! Nybegynneren med de tusen spørsmål