Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-10, 15:30   #20
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, jeg går ikke ned.

Opprinnelig lagt inn av Pandora, her.

Hvorfor i alle dager er brus søtet med aspartam en partystopper?? Har jo tilnærmet lik 0 kalorier! Vet mange her inne hevder å ha samme erfaring, men skulle så gjerne sett en logisk forklaring på hvorfor det er sånn - noen som kan hjelpe?

..Må legge til at jeg selv har prøvd lengre perioder både med og uten Pepsi-Max uten å merke noen forskjell. Hos meg er det aktivitetsnivået som utgjør den store forskjellen; dvs kalorier "ut".

Det har ingenting med kalorier å gjøre. Det har med at aspartamen har en GI. Denne GI angir hvor mye av aspartamen som tas opp av kroppen, og "lurer" den til å tro at det er sukker den får. Dermed får man blodsukkerstigning og som konsekvens fettlagring.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat