Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-10, 15:32   #22
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, jeg går ikke ned.

Opprinnelig lagt inn av Pandora, her.

Hvorfor i alle dager er brus søtet med aspartam en partystopper?? Har jo tilnærmet lik 0 kalorier! Vet mange her inne hevder å ha samme erfaring, men skulle så gjerne sett en logisk forklaring på hvorfor det er sånn - noen som kan hjelpe?

..Må legge til at jeg selv har prøvd lengre perioder både med og uten Pepsi-Max uten å merke noen forskjell. Hos meg er det aktivitetsnivået som utgjør den store forskjellen; dvs kalorier "ut".

Fordi det er ikke alltid slik at det går an å lure kroppen ved å spise/drikke søtstoffer, hører stadig om folk med diabetes som merker blodsukkerøkning av slike ting som liksom ikke skal påvirke blodsukkeret.
Jeg er ikke så glad i brus, og enda mindre glad i nervegiften aspartam, så jeg drikker det ikke daglig, eller ukentlig.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat